Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AH

alex hart

21. 11. 2008 13:07
Áááá, máme zase dalšího záhadologa.

Nebojte, ono se pár příběhů určitě najde, a kdyby ne, tak si je můžeme vymyslet....

0 0
možnosti
J

Jst1951

21. 11. 2008 12:31
Mám také zkušenost z těchto míst

ale ne s nevěstou. Projížděl jsem tímto úsekem a najednou mi připadalo, že všichni včetně mě zešíleli. Byl mlha, jel jsem doslova v lavině aut,která se řítila jako smyslů zbavená vpřed. Mě bylo jedno kestli nabouráme,nebo ne, dokonce jsem se těšil na smrt. Toto vše přešlo naráz těsně před posledním stoupáním k Brnu. Mlha auta, vše bylo naráz pryč, provoz naprosto normální. Od té doby vždy před odpočivadlem u Devítí křížů dělám znamení kříže. již nikdy jsem se s takovým fenoménem nesetkal.

0 0
možnosti
A

anita_la_loca

21. 11. 2008 11:40
karma

Moc zajimave! Vzdycky me zajimaly zahady. Nevim, zda jim verit, ale uz jsem jich par vyslechla a opravdu nevim, co si o nich mam myslet. Pokud zjistite neco vic, nezapomente se s nami podelit :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7008x

Seznam rubrik

Oblíbené stránky